Office Manager

Locatie Amsterdam-Zuid | 24-32 uur

Zigzag Kindzorg is het afgelopen jaar enorm in ontwikkeling geweest met als resultaat een organisatie die klaar is voor de toekomst. Door uitbreiding in taken en verantwoordelijkheden op ons hoofdkantoor in Amsterdam-Zuid, is er behoefte en ruimte uitstaan voor een Office Manager (24-32 uur). Wij zijn op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega die deze nieuwe functie met beide handen aanpakt en volledig eigen maakt.

Werkzaamheden

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor:

  • Ondersteuning van de Operationeel Directeur. 

  • De administratie omtrent personele zaken en (digitale) postverwerking, inclusief het signaleren en initiëren van procesverbeteringen. 

  • Facilitair beheer, bestaande uit o.a. (kantoor)bestellingen, PR-materiaal, sleutelbeleid en ICT-gerelateerde zaken (accounts aanmaken/laptops bestellen). 

  • Communicatie richting stakeholders, medewerkers en ouders, in afstemming met de Operationeel Directeur. 

  • Organisatie van vergaderingen en bijeenkomsten, zoals agendabeheer, communicatie en rapportage hierover.  

Waarom Zigzag Kindzorg?

Zigzag Kindzorg biedt gespecialiseerde kindzorg voor kinderen tot 4 jaar met een (chronische) ziekte of beperking en daarmee zorg op maat voor ieder kind. Met 4 vestigingen in Noord-Holland is Zigzag een belangrijke aanbieder van verpleegkundige en gespecialiseerde kindzorg in de regio. Bij Zigzag werken we met enthousiaste en betrokken teams waar we echt voor elkaar klaar staan. Samen denken we na over de ontwikkeling van de zorg waarin altijd het kind centraal staat. Door de betrokkenheid van de medewerkers kunnen we het kind de warmte bieden zoals thuis. 

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een functie van minimaal 24 uur met werkdagen in overleg.

  • Een gezellig en klein kantoor in Amsterdam-Zuid met een informele sfeer, waar je altijd collega’s hebt om op terug te vallen. 

  • Zigzag investeert graag in haar medewerkers. Er zijn mogelijkheden tot bijscholing of deelname aan E-learnings of symposia. 

  • Een 13e maand en bij jaar dienstverband de mogelijkheid tot deelname aan het fietsplan.

  • Een markconform salaris passend bij het opleidingsniveau en ervaring.

De functie van Office Manager binnen Zigzag valt onder de Cao Ziekenhuizen.

Wat verwachten we van jou?

Allereerst vinden we het belangrijk om te benadrukken dat het een nieuw gecreëerde functie is. We verwachten van jou dat je zelfstandig te werk kan gaan en dat je ook een teamplayer bent. Hierbij past een proactieve houding en iemand die op een stressbestendige, zorgvuldige manier, alles op rolletjes laat lopen. 

Daarnaast zoeken wij iemand met: 

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie. Ervaring in soortgelijke branche is geen vereiste. 

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau 

  • Ervaring met CRM-systemen  

  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving en kan aanwezig zijn op kantoor van 8:30 – 17:00 uur 

  • Goede communicatieve en klantgerichte vaardigheden 

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 

  • Integriteit, om goed om te gaan met vertrouwelijke informatie 

  • Enthousiasme en drive om aan te pakken. 

Interesse?

Stuur een mail met je cv naar Diane Rutten (Operationeel Directeur) diane@zigzagkindzorg.nl.

Sollicitaties worden vanaf 2 september 2024 in behandeling genomen.