Office Manager
Locatie Amsterdam-Zuid | 16-24 uur
Zigzag Kindzorg groeit en ontwikkelt zich snel. Om deze groei in goede banen te leiden, zoeken wij een veelzijdige en proactieve Office Manager die ons helpt structuur te brengen en onze organisatie verder te professionaliseren. In deze nieuwe functie krijg je de ruimte om de rol helemaal eigen te maken en écht impact te hebben.
Wij zoeken een collega die de handen uit de mouwen steekt en goed gedijt in een veelzijdige rol. Je bent:
Een ervaren professional met minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
Minimaal MBO werk- en denkniveau.
Organisatorisch sterk, stressbestendig en in staat om prioriteiten te stellen.
Proactief, zelfstandig en flexibel: jij ziet wat nodig is en onderneemt actie.
Communicatief vaardig in Nederlands (woord en schrift).
Vaardig met MS Office, planningssystemen en eventuele CRM-tools.
Integer, discreet en gewend om vertrouwelijke informatie zorgvuldig te behandelen.
Wat breng jij mee?
In deze brede rol ben je de spil van ons kantoor en ondersteun je de operationeel directeur, het managementteam en je collega’s. Dit betekent dat je werkt aan een combinatie van organisatorische, administratieve en facilitaire taken:
Ondersteuning van directie en managementteam: agendabeheer, voorbereiden van vergaderingen, notuleren, en bewaken van actiepunten en deadlines.
Administratie en personeelszaken: beheren van personeelsdossiers, ondersteunen bij werving & selectie en coördineren van onboardings.
Facilitair en operationeel beheer: zorgen voor een goed georganiseerde werkomgeving, contractbeheer onder-aannemers en ZZP-ers, contact onderhouden met leveranciers en ICT-gerelateerde zaken coördineren.
Communicatie en relatiebeheer: coördineren van interne en externe communicatie, zoals contact met ouders en stakeholders, en ondersteunen bij nieuwsbrieven en PR.
Financiële en procesondersteuning: controleren van facturen, beheren van kleine kas en ondersteunen bij verbeteringen in workflows.
Wat ga je doen?
Een functie voor 16 tot 24 uur per week, met flexibele werktijden in overleg.
Een gezellige werkplek in Amsterdam-Zuid met een informeel en betrokken team.
Ontwikkelingsmogelijkheden via scholing, e-learnings en symposia.
Een 13e maand en de mogelijkheid tot deelname aan een fietsplan en bedrijfsfitness na een jaar in dienst.
Een marktconform salaris volgens de CAO Ziekenhuizen, passend bij jouw ervaring en opleidingsniveau.
Wat bieden wij jou?
Zigzag Kindzorg biedt gespecialiseerde kindzorg voor kinderen tot 4 jaar met een (chronische) ziekte of beperking en daarmee zorg op maat voor ieder kind. Met 4 vestigingen in Noord-Holland is Zigzag Kindzorg een belangrijke aanbieder van verpleegkundige en gespecialiseerde kindzorg in de regio. Bij Zigzag werken we met enthousiaste en betrokken teams waar we echt voor elkaar klaar staan. Samen denken we na over de ontwikkeling van de zorg waarin altijd het kind centraal staat. Door de betrokkenheid van de medewerkers kunnen we het kind de warmte bieden zoals thuis.
Over Zigzag Kindzorg
Interesse?
Klaar om jouw organisatorische talent in te zetten voor een organisatie met impact? Stuur een mail met je cv naar Diane Rutten (Operationeel Directeur) diane@zigzagkindzorg.nl. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Sollicitaties worden vanaf 16 december 2024 in behandeling genomen.